Bilfard fran helvetet

Oops, jag har visst blivit samst pa det har igen. MEN NU NI! 
Bilfard fran helvetet idag... inte alls roligt. Forst stoppad av polisen for mobilprat, slapp boterna for att jag inte riktigt kan spraket... moha. 
Stannade i rondellen/rodljusen utanfor Poissy's tagstation, blir attackerad av en rabid looking hobo beggar woman som antingen ville ha pengar eller skjuts, vet inte riktigt vad... sag ut som att hon hade fradga runt munnen iallafall, gross. Racker mig efter las knappen och far ett "putain!" skriket mot mig. Inte alls kul. 
Forlat mamma att jag var sa otrevlig over telefon, men ja... fortfarande uppjagad over att allt gar fel idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0