st paddy's day

Gårdagens kväll var helt sinnesjuk. Srsly. Börjar med hetsät för att hinna med tåget som sedan tydligen inte går förrän en halvtimme senare än jag trodde. Sveper lite vin och en öl, drar in med Jesper för att möta Rachel, Ellie och Cas vid Galway. Blir igenkänd, snubblar, och ja... dricker lite mer vin. Max kom dessutom för att hålla oss sällskap. Trevligt var det, riktigt trevligt!


Vi tar oss från Galway, där det verkar som om Rachel är den enda faktiska irländaren på plats, mot Grand Boulevards och O'Sullivans. Det blir halvt dans, mycket prat och alkoholen flödar. Trevligt. Allt är grönt, och jag fixar en riktigt glittrig, grön cowboyhatt. Enligt Jesper såg jag ut som en cirkusartist. Full fart, sen helt plötsligt upp och iväg. Varken Cas, Ellie eller jag är särskilt sugna på att vänta på bussen, så vi kör på en taxi.


...och sen vaknar man upp, helt randomly på ett hostel ute i Mairie de Clichy. Kommer på att man tappade telefonen på O'Sullivans, hence fungerar inte klockan och ja. Panik. Men, det löste sig. Som vanligt.

Det absolut bästa med denna kanonkväll måste ändå vara att hela kalaset gick på så mycket som €8. Inte illa alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0