sing for absolution

Hörde nyss Muse pa fransk radio. Snaps for that! (ja, jag har tittar pa Legally Blonde 2, igar faktiskt) Men det var trevligt med bra musik pa radion for once, självklart Oui FM - Le Radio Rock. Vad annars? Och nu är det The Offspring pa. Inte helt fel det heller. Kirsty, are you doing okay?

Blev en barkväll med L och A till slut, träffade A där helt plötsligt. Inte helt fel, som han bjöd oss pa Daquiris och allt. Inte helt fel. Jag gillar Saint Germain de Pres-omradet och häng med L helt enkelt. Blev lite Galway snack, borde dra dit igen snart.... var ju ett par manader sen.

Imorgon blir det Sephora med L som älskade mitt läppstift, och sedan förmodligen bio med A. Trevlig kväll, fyra av fem toasters!

...nu ska vi fortsätta kolla pa Angus, thongs and perfect snogging. Haha.

(och för överigt har det blivit 475 + de i min trapp 4 ggr idag hittils, + 125 minst imorgon. Med högklackat och träningsvärk fran helvetet.)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0