Mina barn hatar verkligen min musik...

N: "Men NEJ, inte den här! Jag har redan haft (hört) den 1000 gånger!"
I: "Har du hört den tusen gånger? Men jag har ju precis fått in den på min iPod?" (lögn.)
N: "Ja, tusen gånger! Nej men minst tre gånger."
I: "Jaså, var då?"
N: "På din iPod."
I: "Nej."
N: "...youtube? Radio?"
I: "Tror inte det du, bandet är inte särskilt känt här."
N: "Kanske på mammas iPod?"
I: "Jag tror inte att din mamma lyssnar på The Saturdays..."
N: "Men... men..."

(...här är låten vi snackade om)


...när låten har spelat klart:
N: "Okej, men då kanske jag hörde den på Futuroscope då!" (Futuroscope = liknande Parc Asterix/Disneyland)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha, va söt!!

2009-03-05 @ 00:40:07
URL: http://cajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0