le stomach ici et les paumes like this

Älska gymmet och Natalie's blandade franskengelska. Klockrent.
Det man inte älskar lika mycket är hobosarna i metron som luktar så pass illa att man vill spy. Inte supermysigt. Speciellt inte när de har tvättbjörnsmössa på sig heller. Ugh.
...såg dessutom två nya "hjälp mig"-skyltar idag. "Aidez-moi, j'ai 78 ans." (hjälp mig, jag är 78 år) Två stycken till och med! Tänka sig.

Jag saknar min familj supermycket idag. Super duper mycket. Det är lite jobbigt. Speciellt då ingen av dem svarar i telefonen. Men igår blev det set att jag inte åker hem förrän i början av juli, tidigast, men att jag är välkommen att stanna längre om jag vill. Schweet! Skönt att ha någon aning om hur det blir nu.

...och det här blev ett väldigt virrigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0