blommor och blad

Strålande solsken, +15 och hela gräsmattan full av blommor, så väl små rosa-lila saker som stora påskliljor. Vi kan inte klaga på vädret, däremot på att vi satt ute och läste Wicked i solen och nu är allt vi ser en blurry haze. Idag har vi dessutom varit produktiva, varit i skolan, betalat skolan, samt ringt till Dundee bara för att få svaret att det är bättre om jag skickar mina frågor i ett mail. Så nu är det avklarat. När man väl tar sig i kragen sådär.
...dock har jag varit otroligt lat och inte lagt in bilderna från helgen än, men det kommer och då blir det bloggning. Om jag inte blir ännu latare än jag redan är.
Men nu blir det tillbaka ut i solen med The Asteroids Galaxy Tour i öronen för att återigen läsa om Elphaba och förvärra synen lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0