bloated

Tjejkväll på the hostel med R och E igår. Det blev supergod kinamat för bara €4.90 för en hel meny, inte alls tokigt! Efter det en hel massa onyttigheter, har seriöst inte käkat såhär mycket sen krubbdagarna, det är någotsom är säkert. Det var pringles, crisps, fizzy sweets, normal sweets, chocolate, milky ways, läsk, vin och ja. Mer vin. Att säga att vi alla mådde crap efteråt, ja, det är nog förståeligt.

Imorse kom jag dessutom på att D inte alls bor långt från hostelet, så ringde och hann klämma in häng hos henne innan hon åkte tillbaka ut till fåglarna och åsnorna (hennes ord, inte mina). Klockrent var det.

Min jacka verkar inte gå och rädda, och jag kör chillkväll med Nick Hornby och te med honung i, allt för att göra hostan/halsen bättre. Vi hoppas att vädret håller i sig till imorgon, och sen kör vi filmkväll hos irländarna. Schweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0