att fika eller inte fika

Efter en noga utförd kalkulering utav min ekonomiska situation har jag kommit fram till att om jag fortsätter som jag håller på just nu kan det vara mycket möjligt att jag kan åka till Skottland och hälsa på min Emma i påsk. Något positivt i detta aprilväder. Jag hoppas.

...och trots min luspankhet har jag idag införskaffat mig en ny mascara, nya strumpbyxor samt tagit en fika på Starbucks. Välbehövt. Dock är jag för tillfället än mer luspank och i desperat behov av lön. Har dessutom gjort upp halvplaner med L för helgen, vi håller tummarna för att det blir av. Frågan jag ställer mig nu är om man ska gå till skolan imorgon eller take D up on her offer och gå och fika med gänget istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0