aprilväder


På väg till skolan är det solglasögon som gäller. Iallafall till Villiers, sedan var det mulet.
På väg från skolan till Saint Lazare sken solen. Jag och J fick oss en riktigt härlig promenad.
På tåget börjar det dugga mellan Houilles och Poissy. Väl i Poissy öser det ner.
En halv minut från Poissy till Villennes skiner solen igen.
På väg från tågstationen och hem är det i princip nästan klarblå himmel.
...och nu är det molnigt igen.

Igårkväll blev det Gran Torino med A. Ruskigt bra film faktiskt, men kan också vara för att jag kom dit med noll förväntningar what so ever. Blev även ikappsprungen av K och B i metron, det var riktigt oväntat. Jag är inte långt ifrån död idag, skulle kunna somna här och nu känns det som. Längtar satan till imorgon, då det blir gym för hela slanten, känner mig som något av en stuffed olive idag. Ja, ungefär som Georgia ser ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0