+1°C i Sverige, eller hur var det...?

+21°C i Paris. 21° och sol! Riktigt skont, harligt med varme. Men det kan aldrig bara vara bra, eller...? Pollenbomben ar dessutom har, och jag har svullna, kliande och rinnande ogon. MEN, vi har det varmt iallafall!

Idag nar jag vandrade fran gymmet i solskenet stod en tant med kryckor mitt pa trottoaren. Da detta var utanfor Printemps kan ni forsta att det var ratt mycket folk runt om kring. Men detta brydde damen sig inte alls om, da hon stod och viftade hej vilt med krykorna, och nastan petade ut mina irriterande ogon. Som om hon bara agde hela gatan liksom.

Ikvall blir det utgang med tema gront tillsammans med R, britterna och J, sa ha en trevlig St Patricks kvall gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0