Regnet det bara öser ner...

...och för tillfället älskar jag det! (notera: för tillfället) Dock borde jag vänja mig vid tanken inför nästkommande år, haha.
Detta kan, om vi har tur, betyda att imorgon kommer all snö och is vara borta. Hur kan det fortfarande vara snö och is här? Hade jag fortfarande varit i Sverige hade det inte varit så kontigt, jag hade fortfarande hatat det, men i Paris? Det borde inte vara så här kallt. Hur som helst, om det istället fryser på igen kommer trappen ner till mig vara täckt av is imorgon... inte okej, då detta kommer resultera i ännu ett fall av fröken balanssinne. Oh the joy.
...så, vi hoppas på ett bättre, isfritt Paris inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0