one more pound

Och vips sa spenderade man ytterligare €80 pa, si sa dar, tva minuter. Det kanns ju bra... jag kanner att jag nog maste vara en av de mest oekonomiska manniskorna pa denna jord for tillfallet. Sen i lordags har jag gatt back ca €200 och nu ar det knapert!

Men, dagens kop var trots allt en resa, sa. Jag hittade en tagresa, tro det eller ej, som inte var allt for dyr, bara €11 mer an bussen. Och med bara en skillnad pa 11 och du sparar in 4 timmar? Det kandes ratt givet. Nu galler det bara att resten av manniskorna ocksa hittar resor pa det datumet, annars ar jag nog lite kord. Men skulle man vaga vanta och istallet raka ut for prishojning? Nej.

Men Amsterdam, har kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0