Long time ago, the times we had were so and so...

Igår (läs onsdagkväll) fick jag ett email som jag inte alls var beredd på, och jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera på det. Det som kom till mig först var ilska, jag blev riktigt upprörd, vilket resulterade i asgarv. Sen dess har jag haft det här i åtanke, både från och till hela dagen när jag promenerade runt i St Germain de Pres området, och Please, please, please med The Shout Out Louds har gått på toppspinn in my mind all day. Jag behöver dock tänka igenom det här innan jag kan ge ett svar på mailet, och jag vet inte riktigt... vad borde svaret bli? Att säga att jag har svårt att veta hur jag ska formulera mig är bara en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0