Les feet ici!

Att träna har blivit något av ett måste helt plötsligt. Jag vet att några (läs Malin) tycker det är helt sinnesjukt att jag av alla har börjat med detta... and I agree. Men, det är helt lovely, och idag på gymmet var inget undantag. Natalie är ungefär den roligaste tränaren jag någonsin har mött, och hennes blandade engelska/franska är ett måste. Dessutom ett plus när man känner att det börjar ge resultat! Lite trist att det inte blir någon träning nästa vecka, om jag inte hinner springa dit på fredag, men M kommer och då blev det helt plötsligt mycket bättre!

En uppdatering på det förbaskade vädret också: när jag vaknade imorse efter att (ännu en gång) försovit mig 2 timmar var ca 96% av snön borta. Mind you, that's just a guesstimation... men någon liknande iallafall, fanns knappt något kvar på backen utan endast på bilarna!

Så alors, flex les legs!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Bajs-Isabell, du kan slicka barpussy!

2009-02-13 @ 22:32:21
URL: http://digressio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0