"follow the spiders". why couldn't it be "follow the butterflies"?

Idag har jag och P-A kollat pa tre av Snape-filmerna. Inte helt illa.

Det borjar antligen bli var. Spindlarna flyttar ut ur husen igen, det ar mer an 10°C ute dagligen, och man kan ga runt utan jacka, vilket jag gjorde i dagens solsken. Dock var det lite kyligt... anyway, det jag skulle komma till var att spindlarna flyttar ut och det ar en fjaril inne hos oss at the moment. Inte heller illa, inte alls. Varen ar antligen har for att stanna, hoppas jag iallafall. Forra veckan nar jag och M var pa Centre Pompidou var det 18°C ute. Jag sager sommar snart people?

Imorgon blir det att se Cedric Diggory, du vet fran Snape-filmerna, i Twilight (igen) med N. Schweet.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

"If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him!" ;)

2009-02-25 @ 20:39:06
URL: http://cajsaaa.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan , sötis!

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag. Och du, skulle du vilja hjälpa mig med en sak? Jag kan inte riktigt bestämma vilken klänning som jag ska köpa, vilken tycker du är sötast?

Svara såklart bara om du har tid och lust! Bara om du vill! Skulle vara jätte roligt!, KRAM PÅ DIG, SÖTISEN!

2009-02-27 @ 22:58:51
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0