Eta dom, eta njet spotnik!

En fullspäckad dag då jag och Masjis har varit runt på ställen allt från Le Défense till Quartier Latin och Tuilerierna har varit minst sagt uttröttnade. Därför orkar latmasken (jag) inte lägga in några som helst bilder på datan. Åt dock mycket god sushi idag, dyrt med helt klart värt det, och något jag måste få med H och J och göra snart igen. Dagen avslutades med att jag, J och M åkte till Odéon området och gick på en pub (påminn mig om att jag måste skriva CV imorgon!) och samtalsämnena på tåget var vitt spridda. Jag har tydligen lägst humor ever (som vanligt).

J om lilla mini triumfbågen vid Louvren: Ja men där kan man se Napoleon och George Washington nästan hålla händerna.
I: Jaha... (helt fascinerad)
...varför vet jag inte, men mina kompanjoner började asgarva.

Metron och McDo's M fick mig att bli hysterisk, kunde inte sluta skratta, och J's uppenbara hat mot sina ickefungerande ansiktsmuskler gjorde inte det hela mycket bättre.

Mina missions denna vecka: lära mig att cock only one eyebrow samt bara prata i-sprikit mid J ich birnin imirgin fir itt si hir mickit irrititiin jig kin skipi. (Oui är för övrigt bästa ordet på i-språket, då det endast blir "iii").

Eta dom, eta njet spotnik!

Kommentarer
Postat av: masja

ETA DOM ETA NJET SPOTNIK!!! Man älskar den meningen.

och sushin var så god..



saknar dig redan. vill tillbaks till paris. Puss <3

2009-02-21 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0