confusion, illusion



Huvudvark, traningsvark. Stort behov av koffein. En allmant seg dag idag. Far hora talas om att "Rutan" fran Ondskan verkar finnas pa riktigt i dagens Frankrike. Oroar mig smatt over det, samtidigt som jag tar beslutet att skippa skolan imorgon for att istallet hanga med Amanda och hennes kompis och gora whatever. Men solen skiner iallafall idag, och det ar ett plus. Forsta gangen pa lange kanns det som. Lyssnar sonder Lily Allen och The Saturdays, men det ar inget ovanligt nu for tiden. Onskar nagon skulle vilja hanga pa nar Lily kommer till Paris? Folk verkar ratt ointresserade. Men M kommer hit pa sondag, och jag spricker nastan av gladje. Sjukt hur mycket jag ser fram emot det, det ska bli jatteroligt!

Sad news ocksa, mycket sad news: det verkar som om det inte blir nagot UCAP. Forsoker komma pa hur detta skall ga att losas, men utan resultat.

Men solen skiner idag gott folk, so put on a smile, and let's pretend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0